Kiseki -Sobito of That Day-
As students of dentistry at the local university, Hide (Masaki Suda), Navi (Ryusei Yokohama), Kuni (Ryo Narita), and Soh (Yosuke Sugino) were probably the least likely group of guys to come to mind, when anyone mentioned music. Just another group of average university students, living their average university lives, these four friends spent their days much the same as anyone else their age. Or did they? While the world saw Hide, Navi, Kuni, and Soh as nothing more than a group of dental school students, the reality of their lives was quite different. Forming a band several years ago, the four friends had met with unexpected success after the independent release of their first album. Picked up by a major record label not long after, the band soon found its music topping the charts. But being successful doesn’t automatically make life easy. Struggling to find balance between family and friends, school and work, the four friends now find themselves wondering where things will go from here. Working hard on their latest track, “Kiseki”, the band finds themselves forced to make some difficult decisions. Will the struggles they’re facing now turn out to be worth it in the end? Based on the true story of the Japanese vocal group, GReeeeN, “Kiseki -Sobito of That Day-” is a 2017 film directed by Atsushi Kaneshige.