Lin Yin Xiong (Wan Guo Peng) has one dream – to become a crime-busting superhero. There’s just one problem: He is everything that a typical superhero isn’t. Physically weak, cowardly, and awkward, he is bullied at school, belittled by his girlfriend, who wants to leave him for a classmate, and has to work part-time in the food delivery industry. The sum total of his achievements is making the backup roster for the school badminton team. But his life changes when he runs into a rough-sleeping middle-aged man who turns out to be a former acquaintance of his father. This strange man tells him that both he and his father used to be superheroes – and says that Lin Yin Xiong has what it takes to become a crime-fighting superhero in his own right. Little by little, Lin Yin Xiong discovers that he does, after all, have superpowers, and teams up with two-like-minded “loser” types who also have the superhero mind and skill set. But this motley crew of “loser heroes” is about to be put to the ultimate test – when fearsome criminals hatch a dastardly plot to devastate the entire city! “Loser Hero” is a 2017 comedy-action movie that was directed by Hero White and Wu Zhe Nya.