As the CEO of Eachway Fashion House, Shen Shi Kuan (Darren Qiu) is a man accustomed to living in the spotlight. But when it’s made known that he must find a wife, from within the company, within the next three months, or forfeit everything he’s worked so hard to attain, the glare from that spotlight begins to burn brighter than ever. With every woman in the company now eyeing him as a potential husband, Shi Kuan’s life becomes impossibly complicated. Among the women hoping to become the leading lady of the company three stand out from the rest. Assistant fashion designer, Liu Qing (Cindy Yen), has worked hard under one of the company’s top designers for ages. Seeing this marriage scheme as a chance to finally take her place on top, she teams up with Nin Qing (Grace Wong), an aspiring designer who has recently taken over her mother’s position as one of the company’s cleaning ladies. But when Nan Qing inadvertently catches the eye of Shi Kuan, things between the two women begin to get ugly. Plotting and scheming their way into Shi Kuan’s life, Liu Qing and Nin Qing will stop at nothing to make him their own. But will either of them be able to capture his heart once their darker sides are brought to light? “The Beauty” is a 2016 romantic comedy film directed by Hong Zhi Yu.