70 80 90: A Shenzhen Love Story
Despite his riches, Jiang Hai has a warm heart and decides to help and mentor Li Mei Qing – a relationship that deepens over time.
Meanwhile, free-spirited Li Ming Zhe (Kenji Wu) has spent his formative years traveling and partying. But he must quickly change his tack when he is appointed as the CEO of an asset-rich business group.
And his life changes again when he gets to know Song Mei Yue (Song Ji Hyo), a woman whose life was changed forever after the plotting of Li Ming Zhe’s stepmother drove her father to bankruptcy.