Wish You : Your Melody From My Heart (Movie)
A free-spirited singer whose love of music has him performing on the streets, Kang In Soo’s (Kang In Soo) life revolves completely around music. Supported by his friends, In Soo hopes to someday turn his love of music into a full-time career, but doing so isn’t easy. Refusing to give up on his dreams, In Soo continues busking, day in and day out, while his best friend, Choi Min Sung (Baek Seo Bin), records his performances and uploads them on YouTube. Little does either of them know that In Soo’s performances have caught the attention of someone who could change the young musician’s life forever. A keyboardist working at a major record company, Yoon Sang Yi (Lee Sang) is always on the lookout for new talent. After stumbling upon In Soo’s videos, Sang Yi has become one of the singer’s biggest fans. Convinced In Soo could make it big, he recommends the young artist join his company’s rookie discovery project. Seeing this opportunity in this invitation, In Soo accepts the offer and soon moves into the company residence with Sang Yi. As the two live and work together, their relationship grows and slowly, new feelings begin to blossom. Unfortunately, as their feelings grow, so do the obstacles that stand in their way. Will In Soo and Sang Yi be able to find a way to overcome the trials before them or will their love fade before ever having a chance to fully bloom? A story filled with music and love, “Wish You : Your Melody From My Heart” is a 2020 Viki Original South Korean movie directed by Sung Do Joon. The movie features previously-unseen scenes that were not included in the original drama series.