Shotgun Love
Sang Yeol (Im Chang Jung) is the quintessential loser: Already in his thirties, he lives at home with his mother particularly and is an unpopular presenter on a home shopping TV channel.
He is hopelessly inexperienced in the world of love – and spends all lustfully daydreaming about his hugely popular coworker So Yeon (Kim Gyu Ri).
So Yeon has absolutely no interest in Sang Yeol and ignores him in favor of a TV producer named Park (Kim Tae Hoon).
However, she finds herself in a terrible bind after Park makes her pregnant, and shows no interest in having a child together.