A Journey Through Time with Anthony
Anthony (Liu Chang) is going to study abroad in Melbourne, Australia, leaving behind his hometown of Dalian and his secret crush Ying (Bai Bai He), who heads to Tokyo to study sound recording. In Australia, Anthony loses interest in finance and discovers a passion for cooking after meeting a young Chinese woman studying to be a chef. Inspired, he enrolls in cooking school, while Ying begins spending time with a male artist in Japan. As Anthony explores his new culinary world and develops a connection with his female friend, he must decide between pursuing his newfound passion or holding onto his childhood feelings for Ying. Based on a hit novel by Ma Liang, "A Journey Through Time With Anthony" is a 2015 Chinese movie directed by Janet Chun that explores love, passion, and personal discovery.