Women Who Flirt
Zhang Hui (Zhou Xun), a successful supervisor at a Shanghai consulting firm, harbors a secret love for her long-time friend and co-worker, Xiao Gong (Huang Xiao Ming). When Xiao Gong returns from a trip with a new girlfriend, Hailey (Sonia Sui), Zhang Hui is devastated. Determined to win back his heart, she seeks help from her friends who provide her with flirting lessons. Despite her initial resistance to such tactics, Zhang Hui transforms herself into a flirtatious woman in an attempt to capture Xiao Gong's attention. Her journey challenges her professional persona and forces her to step out of her comfort zone in pursuit of love. This is a 2014 South Korean romantic comedy directed by Pang Ho Cheung.