Miss Baek
Baek Sang Ah (Han Ji Min), aka Miss Baek, is a former convict who was convicted after protecting herself from abuse. Due to her troubled past, she grew up closed off from the rest of the world. However, after her release from prison, she comes across Ji Eun (Kim Si Ah), who is also suffering from a similar situation. When she begins to see herself in the young girl, Miss Baek slowly opens up to her and vows to fight for and save Ji Eun, even if it means risking her own life.