Go Brother!
Shi Miao (Wendy Zhang) despises her irresponsible older brother Shi Fen (Peng Yu Chang), constantly wishing he would vanish from her life. Suddenly, her wish materializes when Shi Fen mysteriously becomes the older brother of her best friend. Initially thrilled to be an only child, Shi Miao observes Shi Fen continuing his immature pranks with friends. However, an undisclosed secret Shi Fen has been hiding threatens to dramatically alter Shi Miao's perspective and challenge her long-held feelings about her sibling. This is a 2018 Chinese film exploring sibling dynamics and unexpected transformations.