Snow Girl and the Dark Crystal
How much will a legendary warrior risk to save his people and the woman he loves? Zhong Kui (Chen Kun) is a fabled warrior with mysterious powers. The minor deity Zhang Diao Xian (Winston Chao), who controls the city of Hu, dispatches Kui to Hell to steal the valuable artifact known as the Dark Crystal and rid the city of all demons. While carrying out his mission, Kui learns that his long-lost love Snow Girl (Li Bing Bing) has been enslaved in Hell. When Snow Girl is then sent from Hell to the city of Hu to retrieve the Dark Crystal, the couple face off on opposite sides. Where will their loyalties lie when their feelings for one another get in the way of their missions? “Snow Girl and the Dark Crystal” is a 2015 Chinese film directed by Peter Pau and Zhao Tian Yu.