The Adventurers
They're about to pull of the heist of their life, that is if they don't get caught. Infamous thief Dan Cheung (Andy Lau) is caught and imprisoned after a heist goes wrong. When he receives new information about a job to steal precious jewels in Europe, he calls up his longtime partner Po Chen (Tony Yang), and new recruit to Red Ye (Shu Qi) to get the job done. Unable to resist the offer, they go in for the high-stakes heist. Unfortunately for them, famous French detective Pierre (Jean Reno), who has followed Cheung before, is still hot on their trail and starts a new game of cat and mouse across Europe. Will they be able to receive the pay-off of a lifetime with a top-notch detective tracking them down? The Adventurers is a 2017 Hong Kong film produced and directed by Stephen Fung and also produced by Andy Lau.