The Beauty Inside
This is a different kind of identity crisis. Woo Jin is a young man who works as a furniture designer. He has a great life with the woman he loves, Yi Soo (Han Hyo Joo), if it weren’t for one little problem. Every morning, Woo Jin wakes up to discover that he is inhabiting a different body. It could be the body of a young, good-looking man (Do Ji Han), a portly everyman (Kim Dae Myung), a middle-aged man (Bae Sung Woo), an old man (Chun Young Woon) or even a beautiful young woman (Park Shin Hye)! Every time Woo Jin wakes up in a new body, he has to figure out where he is and how he can find his way back to Yi Soo, who is always waiting for him. Will there be a day that Woo Jin can’t find his way back? “The Beauty Inside” is a 2015 South Korean film directed by Baik. It is based on the 2012 American social film by the same title directed by Drake Doremus.