My Love, My Bride
Marriage is not always a bed of roses. Young Min (Jo Jung Suk) and Mi Young (Shin Min Ah) are a young couple who met, fell in love and dated throughout college. They get married after college, and everything seems to great for a while. But after the honeymoon phase ends, they start to bicker over their everyday challenges as a married couple. As they struggle to make their marriage work, can Young Min and Mi Young learn the secret to a lasting relationship? “My Love, My Bride” is a 2014 South Korean film directed by Im Chan Sang. It is a remake of the hit 1990 film by the same title.