Snow Is on the Sea
Should you give your heart to someone when you know it won’t be forever? Sun Mi (Lee Young Ah) suffers from a rare blood disorder that often left her sick and hospitalized as she was growing up. Despite her illness, Sun Mi tries to make the most of life. She now works as a perfumer, creating scents from flowers and spices she collects as she travels to various places. On one such work trip to an aquarium, Sun Mi meets Sang Woo (Park Hae Jin), a competitive swimmer who works at the aquarium caring for the animals. As the two fall in love, can they make the most of their time together? “Snow Is on the Sea” is a 2015 South Korean film written and directed by Kim Jeong Kwon.