Chubby Revolution
Would you gain weight to get the man of your dreams? Do Ah Ra (Lee So Jung) is a top model. She is meticulous about her work and her perfect body and likes things to be just right on the set of her photo shoots. When she starts work with a skilled photographer, Kang Do Kyung (Lee Hyun Jin), she at first is annoyed by his tardiness and his suggestions on how to do her job. But Do Kyung’s photographs of Ah Ra for a magazine increase Ah Ra’s popularity, and she becomes smitten with him. When Ah Ra learns that Do Kyung only likes chubby women, will Ah Ra eat her way into his heart? “Chubby Revolution” is a 2012 South Korean film directed by Min Doo Sik.