Sweet Sixteen
Who will she choose: the man who has always loved her, the man who hurts her, or the man who will do anything for her? Shu Ya Wang (Lu Shan) has been lifelong friends with Tang Xiao Tian (Han Geng), and two fall in love. While in high school, Ya Wang’s family takes in Xia Mu (Kris Wu), a boy several years younger, who has been through a traumatic childhood. Although Ya Wang grows fond of Xia Mu like a younger brother, Xia Mu develops romantic feelings for her as he grows older. After finishing college, Ya Wang and Xiao Tian become engaged, and Ya Wang goes to work for a landscape development company. When Ya Wang meets Qu Wei Ran (Joo Won), the CEO of another company that does business with Ya Wang’s company, he becomes interested in her to the point of making her uncomfortable. When Wei Ran drugs and assaults Ya Wang after a company event, will an angry Xia Mu throw his life away to protect her? “Sweet Sixteen” is a 2016 Chinese-South Korean film directed by Jo Jin Kyu.