Never Gone
Su Yun Jin (Liu Yi Fei), from a poor background, transfers to a new high school where she meets Cheng Zheng (Kris Wu), the wealthy and popular son of a rich family. Zheng falls deeply in love with Yun Jin, pursuing her through college and across different cities. Despite their mutual attraction, Yun Jin initially breaks up with Zheng due to their economic differences, refusing his financial support. Her pride becomes a barrier to understanding Zheng's genuine love and devotion. As their relationship evolves, Yun Jin struggles to overcome her past experiences and recognize her true feelings for Zheng. This 2016 Chinese romantic drama, based on the novel Xin Yi Wu, explores the complexities of love across social and economic divides, directed by Zhou Tuo Ru.