The Last Women Standing
Sheng Ru Xi (Shu Qi), a successful career woman, faces constant pressure from her mother to find a partner and settle down. Despite her professional achievements, Ru Xi remains single and uninterested in the potential matches her mother arranges. When Ma Sai (Eddie Peng) joins her company, he brings an unexpected spark to her life. As their relationship develops, Ru Xi begins to question her perspectives on love, career, and personal fulfillment. This 2015 Chinese romantic comedy explores the challenges of modern women balancing professional success with personal happiness, offering a nuanced look at contemporary relationships and societal expectations.