Who will take home the ultimate prize? Your favorite Chinese celebrities team up to tackle challenges and race to the finish to win. Watch top celebrities like Angelababy, Li Chen, Chen He, Zheng Kai, Wong Cho Lam and Deng Chao use their wits and street smarts to beat out their competition! “Running Man” is a 2015 Chinese movie directed by Xue Jia Hua. It is a film adaptation of the Chinese television series “Running Man.”