Give Seven Days
Two women from contrasting backgrounds, Ai Lin (Yu Xin Tian) and Wen Di (Xu Cen Zi), are both unexpectedly dumped by their boyfriends on the same day. Seeking a change in their fortunes, they decide to swap lives for a week. Ai Lin moves into Wen Di's luxurious seaside villa, while Wen Di experiences life in Ai Lin's small, modest apartment. As they navigate their temporary new realities, they encounter potential love interests Ai Qin (Yin Zhen) and Lin Hao (Wong Ki Ray). Through this unconventional exchange, both women begin to discover themselves and explore unexpected romantic possibilities. This is a 2014 Chinese romantic comedy directed by Tang Xu.